תיקון מחשבים ניידים

מעבדה לשחזור מידע

ההשפעה של שחזור מידע על ביטחון המידע בעסקים בעולם העסקי של היום, ביטחון המידע הפך לאחד המרכיבים החשובים ביותר להצלחה. כאן נכנסת לתמונה מעבדה

קרא עוד »

שחזור דיסק קשיח

שחזור דיסק קשיח לאחר מחיקה או פירמוט: איך זה מתבצע ומה הסיכויים מבוא:בעידן הדיגיטלי, אחד האתגרים הגדולים ביותר הוא אובדן מידע ונתונים. כאשר מדובר

קרא עוד »

שחזור מידע

שחזור מידע מרחוק: טכנולוגיות ושירותים שמאפשרים שחזור מידע בלי לקחת את המכשיר למעבדה מבוא: בעידן הדיגיטלי שבו אנו חיים, נתונים הם לא רק משאב,

קרא עוד »

הצהרת נגישות

התחייבותנו לנגישות: מחזקים את הזכות לשוויוןלוקחים חלק במאמץ להפוך את האינטרנט למקום נגיש לכולם אנו, בE-Comp, מחויבים להקנות לכל אחד ואחת מגולשינו חוויה נגישה

קרא עוד »

מחשב נייד או טאבלט? – המדריך המקיף להתלבטות שלכם

אתם שוקלים להחליף את המחשב שלכם, אך מתלבטים האם לקנות מחשב נייד או טאבלט? בעיה מוכרת. כל טכנאי מחשבים יוכל לומר לכם שהיום יש לטאבלטים יכולות ותכונות שיכולים בהחלט להפוך אותם למחשבים ניידים לכל דבר, ולמעשה ההחלטה שלכם צריכה להתבסס אך ורק על השימוש אותו אתם מייעדים למכשיר.

אם כל מה שאתם רוצים זה לצפות ביוטיוב ובנטפליקס, לגלוש ברשתות החברתיות, לעשות קצת קניות אונליין ולענות על מיילים, לכו על טאבלט. הוא נוח לשימוש, הסוללה שלו בדרך כלל מחזיקה מעמד די יפה ואפשר לקחת אותו בכל תיק, קטן ככל שיהיה. אבל אם יש לכם דרישות גבוהות יותר ואתם זקוקים למכשיר שלמעשה יהווה כלי עבודה עבורכם, בחרו במחשב הנייד. גם אם אתם משפחה שמעוניינת לקנות מכשיר אחד בלבד שיהיה מותאם לכל סוגי השימושים, עדיף ללכת על מחשב נייד שאיתו תוכלו בעצם לעשות הכל.

במאמר זה נערוך השוואה בין מחשב נייד לטאבלט, בה יוצגו בפניכם היתרונות והחסרונות של כל מכשיר, במטרה לסייע לכם להחליט מה עדיף עבורכם.

 

ניידות ונשיאה

בקטגוריה הזו -אין ספק שהטאבלט עדיף.

על אף ששני סוגי המכשירים מיועדים לנשיאה, בדרך כלל הטאבלט קל יותר בהשוואה למחשב הנייד (פי שניים ולפעמים גם יותר), בעיקר בגלל משקל הסוללה של המחשב.וכמובן החלק של המקלדת שלרוב לא קיים בטאבלטים. מעבר לכך, כפי שכבר כתבנו, טאבלט יכול להיכנס לכל תיק, על אף שמומלץ ביותר לרכוש עבורו תיק נשיאה משלו, בכדי שלא ייפגע ויינזק, בעיקר במסך שהוא החלק הרגיש שלו. גם מחשב נייד יכול להיכנס לתיק, אך זה צריך להיות תיק מספיק גדול ורחב.

 

סוללה

עוד קטגוריה שבה הטאבלט שולט.

אורך חיי הסוללה מהווה גורם חשוב, במיוחד אם אתם מתכננים עבודה במקום מרוחק, או נסיעה לשעות ארוכות. רוב הטאבלטים מחזיקים בסביבות 10 שעות ללא מקור חשמל, ואילו הסוללה של מחשב נייד נעה בין מספר שעות לעד 4-6 שעות עבודה.

ובהקשר הזה עוד תכונה שכדאי להתייחס אליה – לחלק  מהטאבלטים יש את האפשרות לחיבור 4G LTE, שזה אומר בעיקרון שאפשר להשתמש בכרטיס סים ולהישאר מחוברים אם אין בסביבה אינטרנט אלחוטי. תכונה שלרוב המחשבים הניידים אין.

 

קישוריות ואביזרים נוספים

לראשונה – המחשב הנייד מנצח.

למחשבים ניידים יש הרבה יותר מחברים ואפשרויות קישור, לעומת טאבלטים שבדרך כלל מסתפקים בחיבורי USB בלבד (גם לטעינה) ובשקע לאוזניות. למחשבים ניידים יש מספר חיבורי USB, חיבור HDMI, קורא כרטיסי זיכרון, שקע לאוזניות, חיבור לרשת ועוד. אפשר גם לחבר להם כונן חיצוני, מצלמות רשת, מקרנים ואביזרים רבים אחרים. זה יהיה קשה עד בלתי אפשרי לעשות זאת בטאבלט.

 

אחסון

יתרון מובהק למחשב הנייד.

הטאבלטים מיועדים לנשיאה ולכן הכונן שלהם קטן יותר וכך גם שטח האחסון שלו, הרבה יותר משל הכוננים הקיימים במחשבים הניידים. יתרה מכך, הכוננים של המחשבים הניידים בדרך כלל גם חזקים יותר. מבחינת קלות התקנת אחסון חדש (במידה ויהיה צורך) נמליץ על פניה לטכנאי מחשבים. במקרה של הטאבלט, לא ניתן להחליף את האחסון הפנימי וגם לא להוסיף ( למעט הוספה של כרטיס Micro SD  בהתאם למגבלות הטאבלט)

תצוגה

יתרון למחשב הנייד.

טאבלטים עם רזולוציה של Full HD (1080 פיקסלים) מספקים בכדי לצפות בסדרה או בסרטונים ביוטיוב. אבל, מכיוון שיש להם מסך קטן יחסית, ומכיוון שלמחשבים הניידים יש מעבד חזק יותר שגם דורש רזולוציה גבוהה, התצוגה אצלם מדויקת וצבעונית בהרבה מזו של הטאבלטים.

 

הרצת תוכנות

לא באופן מובהק, אבל המחשב הנייד לוקח.

התקנת תוכנות אפשרית על שני המכשירים ללא בעיה, אולם הן תתפקדנה אחרת על כל מכשיר. אם ניקח לדוגמא את מערכת ההפעלה WINDOWS, היא תעלה באופן תיאורטי גם על המחשב הניד וגם על הטאבלט (במידה ודגם הטאבלט תומך ב (Windows  אבל היא תהיה איטית יותר על הטאבלט.מעבר לכך תוכנות ומשחקים המצריכים ביצועים גרפיים ברמה גבוהה, לא יוכלו לרוץ ברוב מכשירי הטאבלט, לעומת זאת מחשב נייד יוכל להפעיל תוכנות כבדות מסוג זה במיוחד אם הוא במפרט טכני בעל מאיץ גרפי איכותי וברמה גבוהה.

 

לסיכום, לטאבלט אמנם יש יתרונות לא מעטים, אבל המחשב הנייד עדיין מציע הרבה יותר אפשרויות. הוא אולי לא קל או נוח לשימוש כמו הטאבלט, אבל הוא יכול לאחסן הרבה יותר מידע ולהציג אותו באופן נעים, מהיר ונגיש יותר. אם יש לכם כבר מחשב נייד, טאבלט יכול להיות תוספת נהדרת, אבל אם אתם צריכים לבחור בין שניהם, עדיף לבחור במחשב הנייד שיענה על כל צרכיכם.

 

במעבדת TABLET-PC נוכל לספק לכם ייעוץ מקצועי בנוגע לסוגיה זו של מחשב נייד או טאבלט, וכן נוכל לספק לכם שירות תיקונים. כך שגם אם אתם חושבים שהמחשב שלכם סיים את חייו, נוכל לבדוק ולראות כיצד ניתן להאריך אותם ולחסוך לכם עלויות קניה של מחשב או טאבלט חדשים.

אצלנו במעבדה, אנו שמים דגש על איכות יותר מאשר על כמות. אנו מתחייבים לשירות מהימן ומקצועי והצוות שלנו ישמח לתת לכם מענה ופתרונות לכל שאלה. מוזמנים ליצור עימנו קשר.

 

באדיבות אתר טוב תודה

מעבדה לתיקון מחשבים ניידים, טאבלטים, טלפונים סלולריים

התקשרו:

59 00 995 – 055

מעבדה – פתח תקווה: יוסף קארו 15

נקודת מסירה/איסוף מכשירים:

חולון/בת-ים: אילת 58 (בחנות קולורית אקספרס)

 

לקבלת שרות משלוח מהיר לחצו כאן !

 

תיקון טאבלטים ♦ תיקון מחשבים ניידים ♦ החלפת מסכים לכל סוגי הטאבלטים ♦ 

החלפת מסכים לכל סוגי המחשבים הניידים

תיקון טלפונים סלולריים ♦ תיקון כל סוגי הטאבלטים הסיניים

  תיקון טאבלט

מגיני מסך זכוכית לטאבלטים לנובו אסוס וסוני

מגן מסך זכוכית

50 ש"ח לטאבלט 7" כולל התקנה !

70 ש"ח לטאבלט 10.1" כולל התקנה

מומחים לתיקון טאבלט אסוס גוגל נקסוס 7

 Google Asus Nexus 7  »

כל החלקים מקוריים וזמינים במלאי:

ניתן להשיג אצלנו:

מסכים, לוחות, סוללות, שקעי טעינה, מטענים + מגני מסך ונרתיקים !

*מבצע החלפת מסך מקורי נקסוס 7 —>>>

 

מומחים בתיקון טאבלטים  אייסר

ACER

מומחים בתיקון טאבלט סמסונג Samsung Galaxy


 

אנו מבצעים את כל סוגי תיקוני החומרה בכל סוגי המחשבים הניידים, טאבלטים, אייפונים, סמארטפונים ואייפדים:


תיקון מחשבים ניידים בפתח תקווה.

במעבדה לניידים בפתח תקווה תוכלו לתקן כל מחשב נייד להתייעץ עם טכנאי מומחה לניידים להחליף או לתקן כמעט כל חלק במחשב הנייד בטאבלט והסמארטפון. ניתן להשיג אצלנו חלקים מקוריים כמעט לכל סוגי הניידים גם ישנים מאד בהתאם לזמינות במלאי. נשמח לעמוד לשירותכם, תודה !

תיקון טאבלטים

AcerAsus – Coby – Dell – Ecs – Fujitsu Simens – Gateway – Gigabook – Haier – Hasee – Hp – IBM

Infinity – Lenovo – LG – Msi – Okitec – Packard Bell – Panasonic – Proview – Samsung – Sony

Toshiba – Viewsonic – Vision

visa

מכבדים כל כרטיסי אשראי !

מכבדים כרטיסי אשראי חו"ל !